23 diciembre 2009

www. Cuencanos. com les desea a todos ustedes una Feliz Navidad y un Feliz Año Nuevo




La Navidad! La propia palabra llena nuestros corazones de alegría. No importa cuánto temamos las prisas, las listas de regalos navideños y las felicitaciones que nos queden por hacer. Cuando llegue el día de Navidad, nos viene el mismo calor que sentíamos cuando éramos niños, el mismo calor que envuelve nuestro corazón y nuestro hogar.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hi I'd like to congratulate you for such a terrific made site!
thought this would be a perfect way to introduce myself!

Sincerely,
Johnie Maverick
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/21st-birthday-party-supplies.html]21st Birthday Party Supplies[/url].

Anónimo dijo...

[url=http://kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big8.jpg[/img][/url]

בית מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - אווירה כפרית, [url=http://www.kfarbair.com/about.html]חדרים[/url] מרווחים, שירות חדרים, אינטימיות, שלווה, [url=http://kfarbair.com/services.html]שקט[/url] . אנו מציעים שירותי אירוח מגוונים גם ישנו במקום שירות חדרים הכולל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]אחרוחות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר יוגשו ישירות לחדרכם...

לפרטים נא לפנות לאתרנו - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

Anónimo dijo...

רציתי לשתף איתכם בחוויה אותו עברתי אחרי הפיגוע בדולפינריום. במהלך שנה לאחר המקרה, חשתי מדוכאת, ללא שמחת חיים, עייפה ומדוכדכת. בכל דרך רפואית רגילה לא יכולתי לשקם את עצמי וכתוצאה מכך פניתי ל- [b][url=http://www.maker.co.il/3_15707/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8/%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A4%D7%A9-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99-(%D7%9E%D7%A1%D7%90%D7%92%60).html]עיסוי[/url][/b] רפואי אלטרנטיבי. המליצו לי על מעסה מקצועי מ-Spa-Vip.co.il - עיסוי עד הבית, אשר כולל מסאז איורוודה מפנק במיוחד אשר גרם להתעוררות חושים תוך טיפול אחד בלבד. אין לי מילים לתאר את השינוי אותו עברתי, אומנם זה היה טיפול עיסוי איורוודה ראשוני, השתפר לי המצב הרוח, פיזרתי את השיער ויצאתי מה- [b][url=http://www.academics.co.il/Articles/Article12945.aspx]מסאג[/url][/b]' עם כוחות חדשים, מחייכת ומוכנה להמשיך הלאה.

עיסוי האיורוודה הוא עיסוי משולב עם מוזיקה נעימה, מוזיקה נעימה ומוזיקה נעימה. ההתחלה של עיסוי היא מגע מפנק מעל המגבת לאחר חשיפה של הגוף מכף רגל ועד ראש. מריחת שמן חם מכף רגל ועד הראש, אחרכך תנועה מלטפת ועדינה מכף רגל ועד ראש ובחזרה. אחרי כמה תנועות מפנקות עוברים לצד השני של הגוף, אחרי אותם תנועות על הצד השני ישנו תהליך של לחיצות רפואיות כי הגוף התרגל למגע מפנק ומרגיע וזה גרם לשרירים להרפות מעט... כל זה בטיפול פרטי של [b][url=http://www.academics.co.il/Authors/Author2173.aspx]מעסה[/url][/b] מקצועי עד בית הלקוח!

אישית לא האמנתי כי דברים כאלה יכולים להיות עד אשר חוויתי מסאז שוודי מושקע כלכך, המעסה המקצועי הגיע עד לביתי עם מגע שלא הכרתי אשר לא האמנתי שיכול להיות. ממליצה לכל אחד ואחת אשר מעוניינים ב עיסוי רפואי, [b][url=http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=682132]מסאז[/url][/b]' או סתם חוויה בלתי נשכחת בחגים על Spa-VIP.co.il.
[img]http://spa-vip.co.il/_images/apixel.gif[/img]

Noticias y Novedades de www.Cuencanos.com el sitio web más visitado de la ciudad de Cuenca en Ecuador, A continuación nuestros ultimas noticias: